Web Toolbar by Wibiya rosyred -

A day with King Arthur - 26.12.10

Mina föräldrar jobbade idag, mamma på sin arbetsplats i centrum och pappa på sitt kontor här hemma så jag gjorde mig en ordentlig frukost och slog mig ner vid matbordet i vardagsrummet. Helt plötsligt kom jag på att jag ville titta på en av mina absoluta favorit filmer genom tiderna: ”King Arthur” (ni vet den där med Clive Owen, Hugh Dancy och alla de andra ”delikatesserna”, som min pappa kallar de killar/män som han tror min syster och jag tycker är snygga). Förflyttade mig till TV:n och soffbordet istället. Ingen tittar på ”King Arthur” som jag, ingen! Dagen bestod sedan av att spela piano, gå en promenad med Viggo (här är det power-walk vi pratar om :), titta på några avsnitt av Merlin med resten av familjen och att läsa ”King Arthur” som jag råkade hitta i min brors bokhylla. Läste den för några år sedan då hela familjen befann sig på semester i Portoroz. Så med andra ord kan man sammanfatta den här dagen med ett ord: slappardag!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0