Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Dan före dopparedan

Vi, mina föräldrar, syskon och jag gjorde en utflykt till Ulricehamn igår förmiddag. Vi stannade till vid skidbackarna för att "kolla läget" lite om det är bra snö för skidåkning, sedan åkte vi in till stan och gick lite i affärer. Innan vi åkte hem stannade vi vid den enorma sjön för lite fotografering. Det var verkligen svinkallt ute så vi hann bara ta ett par stycken. Väl hemma fyllde vi alla redan proppfyllda skafferier och frysar med mat vi köpte idag. Som min mamma sa: "nu kan det komma snöstorm efter snöstorm för nu har vi mat så det räcker fram till nästa jul". Jag gjorde pasta med broccoli- och roquefortsås till middag. Sen på kvällen gick jag bla ut på en lång promenad med Viggo, klädde julgranen (det har numera blivit en tradition att jag ska göra det s-j-ä-l-v?!) och tittade på "Merlin" och "The Polar Express" med familjen.
Kan inte förstå att det redan är julafton imorgon :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0