Web Toolbar by Wibiya rosyred -

En dålig start på dagen

Idag mår jag inte fullt så bra som jag önskar att jag hade gjort. Spydde en del under natten och har ingen aning om vad det kan bero på? Tror inte det är vinterkräcksjuka dock för jag känner mig inte dassig eller allmänt sjuk som i jag-måste-ligga-i-sängen-och-vila-sjuk...utan mer som om kroppen är tömd på energi. Inte kul!
Idag ska jag bara ta det lugnt. Hade tänkt att gå ner till jobbet idag och förgylla deras korridorer med min närvaro men det får vänta tills jag mår lite bättre.
Idag ska mamma dessutom göra sin pizza så det är ju lite förargerligt att min mage inte tillåter någon mat just nu...
Ska strax sätta mig vid pianot en liten stund innan jag tar itu med lite läsning och foto-plugg i soffan, men jag tänkte bara posta lite bilder från dagarna som gått och då jag kände mig såpass bra att jag kunde avnjuta en ischoklad eller två...


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0