Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Sjungande änglar i Armani

Såg den här videon för första gången igår kväll och tyckte det var något konstigt med den..kunde inte riktigt sätta fingret på det. Så efter att ha tittat på den ett x-antal kom jag på det! Ropade på min syster så att hon nästan fick en hjärtattack (hon skällde ur mig rejält men ilskan la sig när jag visade henne vad som enligt mig var konstigt med videon...eller rättare sagt helt underbart med den!). Musikvideon till "Regresa a mi" är inspelad i Piran, Slovenien. Min mammas hemstad, där både hon och min mormor och hennes mor och far och deras föräldrar och deras föräldrar är födda!! Och dit jag brukar promenera varje gång jag kommer hem till kusten! OCH min favoritplats när det kommer till fotografering. Il Divo och deras "människor" har verkligen bra smak!
Nu älskar jag Il Divo ännu mer! Allt som har med Il Divo att göra är glamoröst, fantastikst, vackert, proffsigt...I can go forever! Älskar den här musikvideon av väldigt många skäl :)
Och jag visste inte ens om att deras musikvideo spelades in i min hemstad på mammas sida. Alltså, allvarligt talat: hur efter kan man vara egentligen?


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0