Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Don´t miss out on a bizillion other valuable experiences

Hade en trevlig barnvakts-kväll igår. Vi var bl.a ute i snön, åt pepparkakor, spelade kort och tittade på "what not to wear" och "the cake boss"...WOW alltså! Påminn mig att beställa en tårta från the "cake boss". Solklara mästerverk är det vi pratar om här! Kanalen "Discovery Home & Living" är en bra kanal :)
I taxi-bilen på vägen hem fick jag lite småpanik...chauffören såg superskum ut, men det visade sig att han var hur trevlig som helst! Så det kanske är de nice-looking chaffisarna man ska akta sig för??
Ska snart iväg för en sju timmars pass på universistetet. Har min presentation i slutet (dvs efter sex timmar) så vi får väl se om jag lyckas att inte tuppa av när jag väl står beredd på att dra igång det hela...får väl också se om min tunga kommer överens med min hjärna!
När jag slutat vid 19.00 ska vi beställa chineese takeaway och mysa framför någon bra film.

Men nu först innan "I hit the shower" tänkte jag titta igenom inbjudningarna till st. lucian som jag fick via mail för att granska före de ska skickas ut. Ser helt klart ok ut :) Nästa år ska vi ha uppträdanden/firanden i Wien, Österrike (eftersom de är en av dem som sponsrar oss i år), Padova i Italien och i en stor kyrka i Ljubljana (och, nej jag har inte glömt de fyra Armani-änglarna ;) Jag längtar verkligen till nästa års Lucia :) Jag har alltså redan skrivt två A4-sidor (planering, önskemål, detaljer osv) för lucian 2011. Men som sagt först måste vi ta oss igenom årets firande :)

Jag är verkligen ett stort fan av Il Divo. Min mormor och jag var så nära att gå på deras konsert när de var i Slovenien för något år sedan. Jag försökte beställa biljetter till henne och mig tre dagar efter att det blev känt att de skulle komma hit...men efter två dagar var det redan slutsålt. Helt galet! Så lite småbesvikna, bestämde vi istället att vi skulle köpa champagne, massor med ferrero roche choklad och DVDn med deras konsert i Barcelona. Nästa gång de kommer hit ska jag vara först i kön till biljetterna. Så sant som det är sagt, skrivet!
Och jag stör mig på folk som pratar skit om Il Divo och liknande musik!
Limiting yourself to one style of music is like only eating steak and eggs for the rest of your life... you'll never starve, but you miss out on a bizillion other valuable flavor experiences you could be having! Think about that!
Jag blandar allt, på min spellista på Spotify finns allt från rock med Bon Jovi och Def Leppard, grupper som Kings of Leon, The Killers, Lifehouse, Muse till Il Divo.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0