Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Forever perfect, a face unforgettable

Nu har jag efter mycket om och men äntligen gjort ett collage med bilder från Venedig.
Jag har ju som sagt varit där ett x-antal gånger, bl.a. med min mamma och bror när jag var runt tio, med Ida och Karin som kom och hälsade på mig i Slovenien för två år sedan (redan, hörrni! vi måste göra om det!!) och tog en tripp till Venedig på min födelsedag och nu senast med min kusin i juni. Och sedan har jag åkt förbi Venedig otaligt många gånger när jag varit i Italien.

Ni som inte vet detta, så är det så att jag samlar på Venetianska masker :) Och det konstiga är att det "totally freak me out"...men jag kan inte få nog av dem! För de är verkligen creepy men ack så vackra...

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0