Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I can say no more than I am I

Fick ett kuvert idag från en sminkaffär där det innuti står att jag får en hel del rabatt på skönhetsprodukter eftersom jag har varit medlem i prick ett år. Tack!
Läste "Tretton vid bordet" (på slovenska) av min favorit författare sedan mellanstadiet, Agatha Christie, en liten stund på eftermiddagen innan jag skrev vidare på min CV.
Föreberedde också en Power Point för min presentation/föreläsning i veckan. Och det är väl i stort sett det jag har hunnit med på min lediga dag. Håller just nu på med ett litet "projekt" på datorn som jag ska skicka iväg upp till Sverige någon gång i slutet av veckan (om jag lyckas skriva färdigt det...eller om min fantasi får sig en spark därbak tills dess för just nu står det rejält stilla...). Vad det är får ni eventuellt se om jag lyckas med min plan. 50-50 chans!
Efter att ha legat på sängen under hela eftermiddagen bland alla kuddar, filtar och böcker, läst, skrivit på datorn, skrivit för hand och redigerat fotografier ska jag nu sträcka på mig lite, andas in lite frisk luft, hämta en flaska vatten från kylskåpet och sedan åter lägga min på sängen och fortsätta skriva på mitt "lilla projekt". Ha en trevlig kväll :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0