Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I´m falling in love with your favourite song, I´m gonna sing it all night long

Musiken som lyssnas på just nu: Det blir en hel Mando Diao nu. Lyssnade på dem för många år sedan och tyckte de var bra, gjorde en paus och lyssnar nu på dem igen…och de har nog aldrig låtit så bra som nu. Det konstiga är att jag lyssnar på samma låtar nu som jag gjorde då! Är det min musiksmak som har förändrats, tro? För just nu tycker jag faktiskt deras musik är bäst. Speciellt dessa låtar som är några av mina absoluta favoriter:


http://www.youtube.com/watch?v=05GeoGDgjKw


http://www.youtube.com/watch?v=8nh931yRQIM


http://www.youtube.com/watch?v=b3NOCEKTzAU&feature=player_embedded#


Annars så varvar jag Mando Diao med Kings of Leon och Lady Gaga. En skön grupp detta, va?


Senaste sedda film
: Dorian Grey med Ben Barnes och Colin Firth (min absoluta favorit film)


Boken som ligger på nattduksbordet just nu
: Tretton vid bordet av Agatha Christie (på slovenska)


De tio första låtarna på din Ipod / spelas mest
:

1)      God Knows – Mando Diao

2)      It´s gonna rain – Eric Saade

3)      Closer – Kings of Leon

4)      Gloria – Mando Diao

5)      Who I Am – Nick Jonas

6)      Love Game – Lady Gaga

7)      Dance with Somebody – Mando Diao

8)      Standing Where You Left Me – Erik Hassle

9)      Monster – Lady Gaga ft. Ne-Yo

10)   Bad Romance – Lady Gaga

11)   Play me in the Stereo - Melody Club

12)   Living on a prayer - acoustic version (huge Bon Jovi fan in my teens!)

13)   Feed on me - Melody Club

14)   Armageddon It - Def Leppard

15)   Socker (demo) – Kent


Den bästa låten på listan
: Hmmm…jag väljer mellan Bad Romance och Closer…men måste nog ändå medge att Closer med Kings of Leon är snäppet bättre. Fast…fråga mig igen imorgon, då kanske svaret är Bad Romance. Det beror helt och hållet på vilket humör jag är på. Closer är lite mer depp-låt medan Bad Romance fyller mig med energi.



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0