Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Been running from these feelings for so long


Efter en vacker helg med solsken och lite varmare temperatur är det rysliga höstvädret nu åter tillbaka. Ute förbereder det sig för storm. Här inne i den varma lägenheten har det gjorts pannkakor med grädde, chokladsås, olika marmelader, frukt och apelsinjuice. Har även skickat över lite dokument och fotografier till pappa och mamma i Sverige via skype, sms-at med en av mina bästa vänner i Sverige och lyssnat på en av Vanessa Maes underbara CDn. Låten "Roxanne's Veil" är den klara favoriten.
Idag är jag ledig hela dagen och ska därför njuta av att spendera den inomhus (även om jag tog en sväng till affären i förmiddags), läsa, organisera mina fotografier (det ser nästan ut som det har stormat inne i min laptop också, alla fotografier från Portoroz ligger huller om buller!) och bara njuta av en riktigt kuslig höst- och stormkväll. Tänk snart är det halloween! Jag vet inte varför men halloween är just den tidpunkten på året jag blir som mest nostalgisk! Och jag vet inte ens varför!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0