Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It can transport you, it's relaxing, and it nourishes your imagination

Har skrivit ett ganska långt mail om allt och inget till en kompis i Svierge, pluggat engelsk grammatik, läst igenom kapitlet: "Lightning your Portrait" i min fotolärobok och avslutade det hela med ett par kapitel i boken "Father Brown Stories" av G.K. Chesterton. All litteratur idag är på engelska (jag har även alla föreläsningar på engelska) så det är inte så konstigt att jag tänkte på engelska när jag skulle skicka iväg ett sms till en kompis nere i Portoroz efter all inlärning.
Har precis ätit lunch med min syster och ska snart bege mig till universitetet för lite jobb.
Ska möta upp min syster igen på kvällen och hitta på något inne i centrum. Troligen bege mig till bokhandeln för att se om det finns några nya engelska klassiker, gå lite i klädaffärer, fika...vi får helt enkelt se hur kvällen utvecklar sig.
Som den sanna älskaren av engelska klassiker brukar jag bege mig till Oxford-bokhandeln och bara beundra alla vackra böcker. Bra fritidsintresse va? Men lugn bara, jag har fler ;)
Förresten kan jag rekommendera boken jag för tillfället läser: "Father Brown Stories".
Egentligen skulle jag haft ett föreningsmöte ikväll men vi skippar det den här veckan och sätter igång med full fart och kraft direkt efter All-Helgona-lovet.
Ska också iväg på ett möte till Villesse i Italien om två veckor ang. Luciafirandet i december. Ser redan fram emot det firandet :)


Kanske skulle göra en spelningslista också.
Detta har spelats de senaste dagarna i min MP3-spelare/notebook/telefon/stereo. Låtarna med versaler och fet stil är de klara favoriterna på den här listan.
1) I NEED TO BE NEXT TO YOU - LEIGH NASH
2) I wont say I´m in love - The Cheetah Girls
3) MONSTER - LADY GAGA
4) Love Game - Lady Gaga
5) Bad Romance - Lady Gaga
6) Leading Me On - Hyrise
7) Fader - The Temper Trap
8) Dead End - Johnossi
9) My skin - Natalie Merchant
10) Burnin´Up - Jonas Brothers
11) Lovebug - Jonas Brothers
12) Paranoid - Jonas Brothers
13) WHO I AM - NICK JONAS


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0