Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Not perfect, but beyond perfect




Det är söndag idag och hade inget speciellt inplanerat och tog därför en promenad till den otroligt vackra kyrkogården mitt i stan. där även mina farföräldrar är begravda (även om de levde i Sverige som vuxna). Tände ett ljus för farmor och farfar och gick sedan en promenad bland alla vackra löv och stigar med otroligt vackra träd.
Dagens lunch blev en lätt italiensk risotto med äggplanta, zucciini och paprika. Tänkte även plöja igenom alla mina engelska klassiker jag har här hemma (även om jag redan läst dem både i skolan i Sverige och Slovenien, både på slovenska, svenska och framför allt engelska). Engelska klassiker började jag redan läsa i mellanstadiet, då min pappa gjorde en lista på alla som måste läsas! Vissa (som Dorian Gray, Dracula, Wuthering Heights och Jane Eyre) har jag nog läst säkert 6-7 gånger.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0