Web Toolbar by Wibiya rosyred -

There´s just so much more than meets the eye

Nu är "tvätteriet" avklarat för den här gången.
Blev en enkel lösning på matfronten idag. Spenatpasta med champinjoner i gräddsås. Har ätit hemma i nästan en vecka nu...är riktigt stolt faktiskt! Fast börjar redan planera så smått vilken restaurang som ska besökas härnäst :) Jag älskar nämligen att gå på retauranger även om jag älskar att laga mat lika mycket...konstig ekvation jag vet, men de har aldrig riktigt varit min starka sida :)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på denna lördagskväll. Tänkte bara stanna hemma, göra en god sallad och kanske titta på en film. Eller så kanske jag ska organisera bland mina kläder lite, sommarplagg som ska väljas ut och läggas långt in i garderoben, skriva en lista på höstplagg som ska komplettera min höstgarderob, ta ut klädesplagg som fortfarande ligger i sina påsar och med sina prislappar, gå igenom några uppsatser...Sedär, lördagskvällen är räddad :)
Dagens väder i Ljubljana: solsken, ganska varmt med lite svalare vindputsar. Helt perfekt, lagom kallt, lagom varmt höstväder!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0