Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Just like ships, we float through each other's lives


Fick för mig framåt kvällen att jag bara måste göra cupcakes. Jag tycker om att göra dem, jag tycker om att dekorera dem, jag tycker om att fotografera dem. Men! Jag tycker inte om att äta dem. 
Jag menar det kan vara gott med någon cupcake då och då men helst överlåter jag ätandet till någon annan ;)
 
Måste verkligen se till att köpa lite cupcake-material, allt från snygga formar och gulliga dekorationer till en sådan makapär för att få till en perfekt icing på toppen av cupcakesen!

Ibland när man stiger in i någon cupcake-butik och ser alla dessa små mästerverk, den ena vackrare än den andra kan man inte annat än fråga sig: hur gör de, hur gör människorna för att få till sådana gudomliga saker??
Men som de säger: träning ger färdighet...
När jag fått in den rätta tekniken och kan belåtet konstatera att jag minsann också kan dekorera perfekta cupcakes ska jag gå tillbaka till de här fotografierna på cupcakesen jag gjorde idag, 12 april 2011 och skämmas!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0