Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Spy on me


Runt 12-tiden mötte jag upp min syster i centrum för lite mat. Vi åt en pizza-slice var alldeles intill byggnaden (första bilden) där vår mamma studerade juridik i sina yngre dar. Sedan var det bara hem och packa färdigt allt för vid 16.00 gick tåget från huvudstaden ner mot kusten och Portoroz, där vår mamma är ifrån och där våra morföräldrar och alla släktingar på mammas sida fortfarande bor samt där vi spenderade varenda sommar tills vi började studera och bytte långa härliga somrar vid kusten med att spela tennis, segla, gå på restauranger, sola, bada, snorkla, spela minigolf, äta glass på Mignon, promenera till Piran och genom Portoroz m.m. till somrar då vi jobbar!

Kom fram till Portoroz vid 19.30, åt mormors goda mat, tittade på ett avsnitt av det italienska programmet L´ereditá och däckade sedan i säng (mammas och pappas eftersom varken jag eller min syster ville sova ensamma) med några avsnitt av Workaholics.
Den här lilla trippen ner till kusten över påsken började verkligen bra :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0