Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Let them live in your spell

Fy, vad bra vi jobbade på igår kväll :) Det gick undan kan jag tala om, vid 20.30 var vi färdiga med precis allt, det kändes som om jag just varit på gymmet, svetten rann, törsten var outhärdlig...
När jag kom hem tittade jag på ett avsnitt av "Chaos", sedan föll jag huvudstupa i bingen (sängen).
Synd att jag inte orkade kolla mailen innan för idag morse fick jag det bästa tipset på en cover ever. Tack!
http://www.youtube.com/watch?v=MWe07krS8_E             1:15 och framåt :D Älskar!

Morgonen spenderade jag på verandan. Solen skiner, jag har fått årets första fräknar, det är uppemot 18 grader ute och jag tyckte det skulle vara en bra idé att låta Viggo promenera runt i vår trädgård, bland alla buskar, lägga sig i skuggan vid äppelträdet, utforska kullen, leta fram något intressant bland alla småstenar, se efter om bilen står där den ska stå på uppfarten, att det inte ligger något gömt i buskarna, om det finns några blommor han kan börja tugga på...ja, ni vet alla de sakerna hundar gör i trädgården.
Men han ställde sig mitt på gräsmattan i trädgården och stirrade på mig. Så jag trodde att han kanske ville leka lite och kastade iväg en av hans bollar. Han rörde sig inte ur fläcken och titta på mig som om jag var helt galen. När jag började kasta pinnar gick han bara förbi mig, in i huset och när jag till slut gick för att leta reda på honom upptäckte jag att han låg mitt på min säng och på rygg med tassarna rakt upp i luften!
Verkar som vissa är lite för fina i kanten för att springa efter saker och tramsa sig.
Han tänkte säkert: Hämta själv, fåntratt! Jag går och lägger mig igen!

Och, haha, kommer ni ihåg att jag igår sa att jag råkade somna i solstolen och att jag var ganska nöjd med mig själv att jag trots detta inte brände mig i ansiktet. Glöm att jag sa något!
Idag hjälpte jag mamma att fixa i trädgården och när hon förslog solkräm fnyste jag lite nonchalant och tänkte: javisst, tjena...det är april...i Sverige.
Efter cirka två timmar ser jag nu ut som en engelsk dubbeldäckare i ansiktet...marvelous....absolutely Marvelous, Vicki!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0