Web Toolbar by Wibiya rosyred -

DON'T ASK ME IF IT'S LOVE, MY DEAR

Daydream - One Night Only

Jag är helt galen i den här låten. Kanske min favorit med ONO just nu! Jag har sagt det innan och jag kan säga det igen: jag ÄLSKAR George Craigs röst!


En helt underbar och solig dag här i södra Sverige är det vad vi har att se fram emot den här dagen.
Jobbar från 16.00 till 21.00 idag, så tills dess ska jag fixa lite smågrejer och springa några ärenden. Helgen är jag ledig som jag ska utnyttja till max!
Har lovat mig själv att jag från och med idag till den 7 september, då mina föräldrar kommer hem från sin semester (dvs lite mer än tre veckor) ska läsa alla sju Harry Potter böckerna! Har redan läst dem en gång innan på engelska när jag var lite yngre, men jag upptäckte igår när jag var inne i min brors rum att han har alla på svenska! Så det ska jag banne mig försöka mig på.
Sedan ska jag jämföra: HP English vs. HP Swedish. Jag vet redan nu vilket språk jag föredrar.
Allt är bättre på engelska!


6.000 - 7.000 sidor (har dock inte räknat ihop alla än, ska göra det snarast möjligt!) på
3 veckor och 5 dagar!
Kommer jag klara av det tro? Nu när jag även måste tänka på städning, trädgårdspyssel, hundpromenader och jobb?? Kommer att ha högst två timmar till läsning dagligen.
Men jag tror jag klarar av det! Har också lite andra mål som jag ska försöka nå de här tre veckorna, men HP-läsningen blir nog my biggest challenge den här sommaren ;)

Lovely words
Postat av: Linnea

sv: Åh tack så mycket!



Vilka fina bilder, skönt att veta att det finns lite sommar kvar ute hehe :)

2011-08-12 @ 13:18:24
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0