Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I'VE GOT A QUESTION AND YOU KNOW WHAT'S RIGHT

Hurricane - One Night Only





DET HÄR mina vänner är utan tvekan min favoritlåt! Bästa bandet som finns därute just nu... och kommer att förbli det i all oändlighet...
Engelsmän alltså, gotta love'em! ;)
Och jag fullkomligt älskar deras klädstil och hela deras image överhuvudtaget :) Det här bandet har inte ett enda fel, inte ett enda, mark my words!

Man, I had by far the most amazing morning! Listening to some great tunes (One Night Only, I'm downright addicted to their music!), skimming through the new catalogue from IKEA (oh, so many must-haves!) and enjoying a soft bolied egg. This, I might add, is pretty exceptional seeing that I don't even like eggs...
However, these three things combined certainly made my day! ;)

Okej, nu fortsätter vi på svenska. Så småningom tror jag att min blogg måste "go international". Jag vet att några av er som inte förstår svenska använder sig av Google-translate! Jag blir alldeles darrig och nervös när jag ser hur den översätter saker och ting. Ibland blir det som jag skrivit helt galet och har inte alls samma betydelse när det väl blivit översatt!

Hur som haver, jobbade från 12.45 till 16.30 idag eftersom resten av arbetsstyrkan hade personalmöte. Därför hoppade jag, räddaren i nöden, in och såg till att allt funktionerarde som det skulle på stället... och det gjorde det... såklart ;)
En snabbis in i mataffären efter det för att införskaffa proviant för resten av veckan och sedan kunde jag se fram emot en lugn kväll hemma med musik, läsning, bläddring i inredningstidningar och en "het" ansiktsmask.

Och när jag säger het, menar jag bostavligt talat H-E-T. Känns som om man stoppat in huvudet i ugnen... men känslan därefter när man drar bortmasken (japp alldeles riktigt, den "tjepas" fast i facet!) är helt ljuvlig.
Det bästa är ju egentligen att smörja in ansiktet med olivolja men det bli lite väl kladdigt... havregryn ska också vara bra, och mosade jordgubbar har jag hört, ägggula...
Eh, whatever, lägg på hela frukosten i ansiktet vettja så gör det nog susen. Sedan kan du ju bara när masken suttit på en bra stund äta allt från ansiktet med sked... 2 för 1! :D






Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0