Web Toolbar by Wibiya rosyred -

WE WORK AND FIGHT TO FULFILL OUR DESTINY


Tog en morgonpromenad till bondgården och "skvättebäcken" i närheten av vårt hus.
Och HAHA! Bildbevis på att någon käkar vass som om det vore sista måltiden!
Själv struntade jag i vassen och gjorde mig istället toast med marmelad när jag kom hem.

Förresten, igår kväll blev det Bridget Jones istället för The Borgias. När jag var yngre tyckte jag inte om B.J. men nu på "äldre dar" är den faktiskt inte så pjåkig! Ska kolla på tvåan ikväll :)

Mormor fyller år idag, så en megaultrastor kram till dig, mormor!
Ringde henne innan och grattade, ska ta med henne ut på en tårtbit när jag kommer tillbaka till Slovenien :)
Lite mindre än en månad kvar nu... :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0