Web Toolbar by Wibiya rosyred -

MY HEAD IS FULL OF A BEAUTIFUL SOUND

Can't Explain - The Who


She's Not There - The Zombies


Look what I came across today. Haha, 60-tals indie rock när den var som bäst :)


Idag har jag jobbat från 08.00 till 12.00. Ett ganska härligt jobbpass, har ett till sådant på måndag i nästa vecka :)
Tänkte vara lite extra duktig och ställde väckarklockan på 05.00 imorse. Och vid 05.15 masade jag mig upp ur sängen, duschade, fixade håret, åt frukost, gick ut med Viggo på en superkort promenad.............................................oh, fy fan, ursäkta språket men fy fan! Varför i hela friden gick jag upp så tidigt?? La mig i soffan en timme innan jobbet och försökte läsa. Fick läsa om samma mening ett antal hundra gånger, så trött var jag.
Never again! Nästa gång ska jag slänga mig ur säng först vid 05.30! ;)
Och så var den här lilla detaljen att jag gick och la mig vid 02.00...
Från och med nu ska jag gå och lägga mig vid 23.00 och stiga upp vid 07.00, även när jag är ledig.
Tillbaka till rutinerna för det är då jag får ut mest av dagen, tar vara på varenda timme och mår in the end of the day som bäst!

Har precis pratat med mamma och resten av familjen och alla släktingar nere i Portoroz och allt är som det ska med dem i den 30-35 gradiga värmen! Mina föräldrar och min morbror och hans familj ska tydligen ut en liten sväng med segelbåten senare på eftermiddagen!
Avundsjuk?? Näääeedååå, inte alls!
Morfar bad mig skicka ner lite kyla och regn till dem. Jag lovade att göra det, bara de skickar lite värme och solsken till mig först!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0