Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Between the noise you hear and the sound you like

Happy Valentine´s Day everybody! :)

För mig såg/ser dagen ut som följande: Jobb från 07.00 till 16.00 där jag jobbade med mitt absoluta favorit-team och som lite extra glitter i tillvaron fick vi Alla Hjärtnas Dag bakelser, vackert dekorerade med grädde och ett geléhjärta i mitten. Ett perfekt avslut innan det var dags att gå hem för dagen :)

Nu, hemma har jag en ask med chokladhjärtan beredd och en bra romantisk film. Det blir en tidig kväll idag för min del eftersom jag måste upp vid 05.00 imorgon igen.
Jag kan inte förstå att jag lyckades vara så pigg idag både när jag gick upp på morgonen och hela dagen på jobbet!
Men det straffar sig nu för jag håller knappt ögonen öppna. Vilar jag ögonlocken i en enda sekund kommer jag att ligga med huvudet i chokladasken!
Det har jobbpasset på nio timmar suger verkligen musten ur en. Så sant som det är sagt!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0