Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Faster than the speed of light

Har precis tittat färdigt på filmen Faster och jag kan bara ge er ett tips: se den för sjutton gubbar! Jag brukar inte gilla pang pang filmer i vanliga fall men den här är riktigt bra och blir aldrig långtråkig.

Ledsen att jag blir lite kort idag men ibland räcker helt enkelt inte tiden till. Jag försöker ändå klämma in någon tio-minutare varje dag för att skriva ett inlägg, man hinner med precis allting bara man är organiserad och planerar sig tid väl. Och jag håller med min pappa helt och hållet när han säger att ju fler saker man har att göra desto mer hinner man med och skjut in upp det du kan göra idag till morgondagen!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0