Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Does he make you feel like a billion dollar bill

Så gott folk! Jag kan fortfarande! Jag har fortfarande högt betyg i ämnet shopping :) Däremot blev det inte så mycket idag, jag har faktiskt gränser. Fick tag på allt som som stod på min lista + lite annat som jag bara inte kunde motstå :) 
Och nu har jag bara ett litet problem: hur ska jag få med mig allt ner till Slovenien?? Jag var så lycklig över att min resväska var halvfull när jag åkte till Sverige...scenariot är inte detsamma nu kan jag tala om! Men det ska gå, det är ingenting man behöver haka upp sig på! Am I right or am I right?

Detta hamnade i min shoppingbag: en pytteliten datormus (som ser ut som en gråsugga), en ljusgrön vindjacka som jag bara älskar, en jättemysig och mjuk kofta á la mys-framför-kamin-i-mysig-stuga-mitt-i-Alperna-kofta (som passar perfekt nu till våren...eh, får spara den till julen 2011 istället :), massa underkläder (det kan man inte ha för mycket av), ett par jeans, blommig scarf, en pikétröja från märket Copperfield (ridkläder), de absolut bästa hörlurarna x2 + en splitter (fast den ska jag ge till min syster eftersom jag redan har x-antal splitters), två handväskor, minispeglar i lass (lyckas alltid med konsten att lämna kvar någon lite här och där), lite skrivbordsmaterial som pennfack och collegieblock inför våren och så kanske det bästa köpet idag: ett enormt armbandsur. För er som inte känner mig så bra så kan jag berätta att jag har en förkärlek till armbandsur. Det är min svaghet.

Man (det vill säga mamma, pappa och mina syskon) kan nog säga att jag samlar på klockor och kanske använder varje fyra fem gånger totalt. Och på senare år vill jag att mina klockor är stora, ju större desto bättre! Idag köpte jag en herrklocka som är lite för stor men pappa ska ta bort några länkar ur kedjan så att de inte ramlar av! Och den är TUNG! Trodde den inte skulle kännas så tung på handleden! Pappa påstår att den är alldeles för stor och tung för mig och att jag inte ens kommer orka ha på mig den en enda dag. Jag ska ha den hela våren...även om den faktiskt väger ett par kilo för mycket...så om ni ser mig ute på stan och tycker att jag går aningen snett så beror det på min klocka, inget annat!

Och Viggo fick ett reflexkoppel...det stod nog inte högst på hans lista precis ;)

Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig med mamma, dessa kvällar är heliga för mig, precis som kvällarna i Portoroz med mormor och det italienska frågesports programmet L´ereditá.
Men nu först; göra mig en stor macka med allt jag kan hitta i skafferiet och kylskåpet och lägga mellan brödskivorna.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0