Web Toolbar by Wibiya rosyred -

All life is an experiment. The more experiments you make the better.

Min lediga lördag spenderades med att ta en uppfriskande morgonpromenad med Viggo, äta en ordentlig frukost, titta på VM i damernas slalom (höll såklart på Tina Maze och hon fick ju en finfin placering, prisceremoni fyra av fem gånger, inte illa alls! Himla kul att Marlies Schild fick sin efterlängtade guldmedalj :), klickade hem en ny mobiltelefon men det blev en del strul vid beställningen (helt och hållet mitt fel!) så vi får väl se om den når fram till mitt postställe eller rättare sagt om meddelandet kommer fram till mig om att paketet finns att hämta ut!
Nä, huvudet sitter inta alltid där det ska. Mamma ropade på mig hela tiden och ville att jag skulle sätta mig hos henne och lyssna på en ny låt, pappa stack in huvudet i mitt rum titt som tätt och ville att jag skulle kolla min mail för ett ytterst viktigt mail han skickat till mig, Viggo ville gå ut och hoppade upp på mig hela tiden...kan man klandra mig för att jag skrev fel vid beställningen? Tror inte det va?
Har i alla fall skickat ett mail till dem, så vi får väl se om de kan ordna upp mitt lilla misstag.
Som ni kanske märker är jag ingen höjdare när det kommer till att fylla i blanketter när jag befinner mig i stressade och nervösa situationer! Skriver 18xx under födelsedatum, hemnumret istället för mobilnumret med mera som vi inte ska gå in på nu!

Senare på eftermiddagen gjorde mamma sin berömda pizza, pappa och jag kollade på en skräckfilm och vid 20.00 började tredje delfinalen av Melodifestivalen och för mig som har varit ett ESC-freak sedan jag kan minnas är det ju ett måste! Inte helt otippat att Eric Saade gick vidare :) Han kom trea förra året, kan han vinna i år tro?
Hur som helst, låten är väl inte bland de bästa jag har hört men fy fasiken vad den sätter sig i huvudet. Han gått och nynnat på den hela kvällen. Bra jobbat, Eric!
Vilken tycker ni är bättre?
2010s Manboy med regn på scen  
http://www.youtube.com/watch?v=klEuRNG6EQ0  eller
2011s Popular med krossat glas på scen http://www.youtube.com/watch?v=1f4Ndh6GFl0
Vi avslutade kvällen med filmen Fracture (Bristande bevis på svenska). Den är så grymt bra!



Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0