Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Nu räcker det!

Jag har sett att ganska många av er har kikat in på denna sida de senaste dagarna utan att få se något nytt.
Den dåliga uppdateringen beror att jag har varit rejält sjuk i några dagar nu.
Hög feber, muskel- och ledvärk, det gör ont i precis hela kroppen och jag rör mig som en sengångare (så måste det kännas när man är riktigt gammal...fy fasiken!), hostattacker, tappat rösten med mera...med mera.
Det enda jag konsumerat dessa dagar är värktabletter stora som hockeypuckar, glas efter glas efter glas av apelsinjuice, iskalla smoothies, glass och olika soppor för min hals och skorpor.

Skulle ha jobbat både idag från 07.00 till 16.00 och imorgon samma tid men mamma fick ringa till jobbet (eftersom jag inte kan prata utan att hosta ihjäl mig och så är den här lilla detaljen med att ha tappat rösten...underbart!) Ända sedan jag började skolan har jag nästan aldrig varit sjuk! Och jag har inte en enda gång i hela mitt liv ringt till jobbet och sagt att jag inte kan komma pga sjukdom. Jag grät idag när mamma ringde. Jag kände mig så usel, så hjälplös men framför allt så jäkla trött på att vara sjuk!
Därför kan det bli en del bloggtorka den här veckan. Men jag lovar att så fort jag mår lite bättre ska jag bomba med inlägg igen ;)

Nä, nu måste jag gå och lägga mig igen. Datorskärmen och allt runt omkring snurrar runt på ett väldigt konstigt sätt och varje gång jag trycker ner en tagent för att skriva gör det ont i precis heeeeela kroppen!
Vi hörs!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0