Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Every day and every night

Min ZEN-player är full av allt det bästa: 1.197 låtar, 73 musicvideos, 30 filmer, 311 inspelningar via mikrofon eller från radio, 303 album och 1.736 fotografier. Creative Zen Vision, version 1.40.02e, 30 GB som innehåller ljud-, foto-video-, skärm-, bakgrunds-, spelar-, klockinställningar, 17 olika språk (tänk när jag mixtrade med den när jag precis hade köpt den och råkade installera något asiatiskt språk (svårt att läsa och förstå när det bara är deras symboler!) och inte kunde hitta tillbaka till språkinställningarna sedan!), alarm, organiserare och kalender.Jag köpte min ZEN 2007 och sedan dess har jag inte raderat en enda låt utan bara lagt till under sådär fyra år. Jag har med andra ord samlat på mig det allra bästa från 2007 till 2010 (fortsätter såklart med 2011, men jag tror jag måste börja fundera på en ny ZEN det här året!)
Jag har den gröna i mitten, funderar på en vit eller blå som nästa köp...

Från första början tänkte jag köpa en iPod men sedan letade jag runt lite på nätet och hittade ZEN Vision: M som var bäst i test. Så den satsade jag på och det var nog det bästa köpet jag har gjort. Är otroligt nöjd med denna och står alltid överst på min packlista!
Jag har en funktion där jag väljer "Dagens album" och så letar MP3n själv fram vilka tjugo låtar som ska spelas.
Eller femtio låtar (man väljer själv hur många) som har spelats mest under de senaste veckorna under funktionen "Mest spelat". Jag har en härlig blanding av både nytt och gammalt. Just the way it´s suppose to be ;)
Nyfikna? :) De som står skriva med fet stil är mina abolsut favoriter just nu!

1) Kiss on my List - Daryl Hall & John Oates
2) Toxic - Britney Spears
3) Wont go Home without You - Maroon 5
4) Blame it on the Girls - Mika
5) Hold it against Me - Britney Spears
6) Fields of Gold - Eva Cassidy
7) Quicksand - Britney Spears ft. Lady Gaga
8) Falling in Love - McFly
9) Shewolf - Shakira

10) Flower for a ghost - Thriving Ivory
11) The World should revolve around Me - Little Jackie
12) Ti Amero - Il Divo
13) Dead End - Johnossi
14) Firework - Katy Perry
15) Dreaming People - Jay Smith
16) Just the Way You Are - Bruno Mars
17) Need You Now - Lady Antebellum
18) All over the World - Ola Svensson
19) Only Girl in the World - Rihanna
20) White Light Moment - Tove Styrke

21) Bounce with Me - Kreesha Turner
22) Keeping my Baby - Duffy
23) What do you Got? - Bon Jovi
24) Shame - Robbie Williams
25) All the right Moves - Onerepublic
26) Misery - Maroon 5
27) The Power of Love - Il Divo
28) Si te vas que tengo que hacer - Omega
29) Gloria - Mando Diao
30) Stop and stare - Onerepublic

31) Secrets- Onerepublic
32) Closer - Kings of Leon
33) Lost - Coldplay
34) Devils Tears - Angus & Julia Stone
35) Somebody to Love - Leighton Meester
36) Crossfire - Brandon Flowers
37) It´s Gonna Rain - Eric Saade
38) Between the Minds - Jack Savoretti
39) Broken - Lifehouse
40) Fader - The Temper Trap

41) Hey Soul Sister - Train
42) Break the Ice - Britney Spears
43) Even Angels Fall - Jessica Riddle
44) Believe - Orianthi
45) Good Girls Gone Bad - Leighton Meester ft. Cobra Starship
46) Love Undone - Kent
47) Don´t stop Believing - Journey
48) Hot N Cold - Katy Perry
49) Please Don´t Go - Mike Posner
50) Hush Hush - Pussycat Dolls

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0