Web Toolbar by Wibiya rosyred -

If I ask no questions I hear no lies

Idag när jag vaknade var det strålande sol ute :)
Tog en promenad med Viggo som älskar snö lika mycket som jag älskar sol under vintern så vi passade på att vara ute lite längre än vi brukar på morgonen. Det sägs ju att man ska vara ute i solen i en kvart för att få D-vitamin som är så viktig för oss uppe i norr som inte får i sig det tillräckligt under vintermånaderna eftersom solen inte tittar fram så ofta.

Åt sedan när jag kom hem en marmelad frukost, lyssnade på James Morrison och läste tidningen.
Igår när jag gick och la mig satte jag på min ZEN-player på "valfri spellista" och den bläddrade fram Twilight-musik och jag kom att tänka på att det var väldigt längesedan jag spelade igenom alla Twilight låtar på piano...så för att ta igen det spelade jag igenom dem några gånger på förmiddagen idag.

Men nu är uniformen på och jag ska strax traska ner till jobbet. Jobbar från 12.00 till 20.30 idag!
Jag hade helst av allt varit hemma och tagit en promenad runt Kroksjön. Jag har ju väntat på en solig dag så att jag en gång för alla kan fotografera Kroksjön-området...och när solen äntligen bestämmer sig för att titta fram i en dag, ja då jobbar jag praktiskt taget hela dagen!

Hoppas ni får en bra dag :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0