Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It's not that I didn't care, it's that I didn't know

What to do today?
Tog en morgonpromenad med Viggo, åt frukost, tittade på den nya serien "off the map" i vardagsrummet tills jag blev bortkörd av mina föräldrar som ville titta på herrarnas störtlopp...så jag gjorde det enda rätta i en sådan situation och hoppade i duschen. Vi ska stracx iväg och storhandla inför helgen och veckan som kommer.
I eftermiddag tänkte jag välja ut några fler fotografier till min portfolio och sammanställa min utställning som jag eventuellt ska ha när jag kommer tillbaka till Slovenien.
Photo-day it is!

Men först några fotografier som enligt min mamma är Sverige.
Och visst har hon sådär lite smårätt, små röda stugor med vita knutar är ju typiskt för Sverige.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0