Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Strangers are just friends waiting to happen

Vissa dagar när det inte händer någonting kan jag skriva hur mycket som helst medan andra dagar när jag har någonting på gång från morgon till kväll inte kan få till en enda vettig rad! För så är det, ibland finns helt enkelt inte fantasin, inspirationen eller förmågan att skriva något intressant och roligt.

Och givetvis skriver jag inte ner allting här. Absolut inte! Som ni kanske har märkt skriver jag inte alltför personliga saker, såsom vad mina föräldrar heter och vad de jobbat med, var vi bor någostans, alltför mycket om mina vänner och vad vi hittar på eller precis allt jag gör under en dag och liknande. Många gånger struntar jag i att publicera fotografier och inlägg bara för att jag känner att jag vill hålla det för mig själv eller endast dela det med min familj eller/och vänner.

Däremot tycker jag om att ladda upp naturfotografier, fotografier från resor (som tyvärr sedan jag började med den här bloggen inte har varit så många...men i vår och sommar hoppas jag att det blir ändring på detta :)
Även maträtter är någonting som ni kanske har märkt att jag gillar att fotografera och publicera.
Och det gör jag verkligen, fotografera "vacker" mat vill säga. Personligen skulle det vara oerhört roligt att en gång inom en inte alltför avlägsen framtid få tillfälle att fotografera exotisk mat till en kokbok. Det skulle vara en dröm faktiskt. Matfotograf? Varför inte! :)

Det var väl det jag ville ha sagt idag, ibland blir det bloggtorka och lite meningslösa inlägg.
Och så HOPPAS jag veeeeeeeeeeeeeerkligen att det under den kommande våren blir lite intressantare, roligare och mer inspirerande än det är just nu!
Jag hoppas våren blir full av "vackra färger", god mat, fotoutflykter runtom i Slovenien, resor till både välbekanta och främmande länder, härlig musik, underbara stunder med familj, släkt och vänner, mycket skratt och skapande av fantastiksa minnen tillsammans med människor som ligger dig varmast om hjärtat, att lyckas göra varenda dag speciell och inbringa så mycket "lyx" och fröjd i vardagen som det bara går.
En vår full av kärlek, glädje och lycka!

Många människor försummar den lilla lyckan medan de väntar på den stora!
- Pearl S. Buck

Wonderful World:
http://www.youtube.com/watch?v=DGzPShxucu8


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0