Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It's compromise that moves us along

Tänkte visa er min dag i bilder :) Som ni ser när jag inte jobbar eller nu när jag inte går i skola i Sverige längre (jag saknar faktiskt gymnasietiden fruktansvärt mycket) så blir det en del slappardagar hemma i Sverige. Idag t.ex. kände jag mig oerhört rastlös men samtidigt hade jag ingen ork att göra någonting...det kan bero på att jag fortfarande är förklyld så in i bänken, men istället för att det så småningom börjar bli bättre blir det bara sämre och sämre. Nu hör jag dåligt på vänster öra också...
Och jag har missbrukat te idag like nobody´s business!
Nu ska jag i alla fall lägga mig i soffan igen, dra filten över huvudet och titta om det går någon hockey-match...
preferably Canada vs. ???
Eller lyssna på min nya spelningslista med både gamla och nya godingar.

McFly - Falling in Love
McFly - The Heart never Lies
Mika - Blame it on the Girls
Mika - Happy Ending
Mika - Relax, take it easy
Maroon 5 - Misery
Maroon 5 - She will be Loved
Maroon 5 - Won´t go home without you


Btw, om ni kollar på frukostbilden kan jag tala om att det som ligger på mina toast är ost och fikonmarmelad. Sååååååå goooooooott! Combo to die for helt enkelt...


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0