Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Tidningen "Slamnik"

Är nyss hemkommen från förmiddagspasset på jobbet (8.00 till 12.00). Jobbade med Monika och det är alltid lika roligt att jobba med henne, det blir ju en del bokprat oss emellan :) Fick värsta tipset på en bok jag verkligen ska läsa så fort jag bara hinner.
16.30 börjar mitt eftermiddagspass och håller på till 21.30.

För några dagar sedan trillade ett brev/paket till mig ner i vår brevlåda. Danni hade skickat några exemplar av en slovensk tidning där de hade intervjuat henne och mig inför Lucian i december 2010.
Här får ni ett litet smakprov. Dessvärre för er är intervjun på slovenska men jag har ju en del läsare som är från Slovenien...så läs på ni bara! Om ni nu har något förstoringsglas till hands vill säga för vet inte hur texten ser ut på era skärmar?? 

För att sammanfatta det hela pratar vi mycket om själva firandet av lucian i Sverige, vårt uppträdande i Slovenien och Italien samt lite om mitt bildspel "Vinter i Sverige" som "introducerade" kvällen och vad jag som är uppväxt i Sverige tycker om mitt kära hemland Slovenien.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0