Web Toolbar by Wibiya rosyred -

When there´s no time for jokes


Hela eftermiddagen har gått åt att organisera resebilder och plugga fototeknik. OCH! Och så har jag äntligen skrivit under fotokontraktet som ska skickas till London snarast möjligt! Har redan valt ut tio fotografier (till att börja med) till min portfolio :) Men eftersom jag just tecknat avtalet som säger att jag inte får publicera dessa fotografier på nätet eftersom de är reserverade för potentiella kunder så kommer ni inte få se dem på bloggen. Sorry! Vilket är lite synd eftersom det är just dessa fotografier jag är mest nöjd med!
Hur många "eftersom" blev det i den här meningen egentligen??

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0