Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Cillin´ under a cactus


Sitter och funderar på om jag ska klicka hem ett par klassiska Ray Bans... eller om jag ska vänta tills jag kommer tillbaka till Ljubljana och besöka "Ray Ban optikern" och prova lite olika modeller.
Solglasögonen på det första fotografiet är min systers och enligt henne är ett par Ray Bans hennes bästa investering någonsin.
Jag har hittills haft nästan uteslutet italienska märken som inte överstigit den högre prisklassen när det kommer till solglasögon... eftersom jag har en tendens att glömma kvar mina solglasögonen lite här och där. Senast på tåget från Portoroz till Ljubljana. Bra där!
Så med andra tillkommer ett par nya modeller varje sommar. Om jag tappar ett par, köper jag två nya. Min solglasögon-samling börjar se läskigt stor ut!
Tror jag ska börja sälja dem. Ska ta och fota dem när jag kommer tillbaka till Ljubljana och lägger upp dem sedan på bloggen. Är det någon som är intresserad av att köpa är det bara att höra av sig. De flesta är köpta i Italien och helt oanvända.
So keep your eyes open!

Jag brukar aldrig glömma kvar saker, eller tappa bort dem. Ordning och reda är det som gäller för mig, men just när det kommer till solglasögon verkar det som att jag inte kan "hålla kvar" dem på sin plats!
Men ett par Ray Bans ska jag tamejfan ha!

Från och med nu ska jag satsa på ett par klassiska Ray Ban Wayfarer och ett par snygga Ray Ban Aviator.
Det räcker gott och väl med två par att ha resten av livet, eller?

Förresten, en rolig nyhet. Slovenskan Polona Hercog vann finalen i tennis i Båstad för bara en liten stund sedan.
Woho, grattis! Nu är det bara raka vägen upp till världs-etta-platsen :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0