Web Toolbar by Wibiya rosyred -

My missing puzzle piece

Okej, snabba ryck nu! Har lite bråttom eftersom jag både måste hämta mamma på jobbet samt fixa lite inför pappas födelsedag imorgon, vi ska dock fira honom ordentligt i helgen pga att allas arbetstider krockar med varandra. Han ska få sina presenter imorgon i alla fall, en sådan snäll gosse som han är ;)
Idag var jag i centrum och träffade Sara E på förmiddagen. Vi fikade på vårt favoritställe ;) Hehe...ni som bor här fattar varför jag tycker detta är så lustigt! Jättegod latte med hasselnötssmak och lite prat om gamla goa tider när vi fortfarande bodde i Tranemo och jobbade ihop på sommaren var precis vad jag behövde en dag som denna!
Sara bor numera i Oslo och har nyligen blivit butikschef. Way to go, girl! :)
Hon jobbar för en ganska känd cafékedja (inte Starbucks dock!) vilket betyder... gratis fika till mig va, Sara?? ;)
Vi har inte hört från varandra på år och dar, men jag antar att det är det som kännetecknar ett starkt vänskapsband. Man kan gå hur länge som helst, flera månader utan att höra av sig till varandra och ändå tycka, när man väl träffas igen, att man sågs igår!
Fick även åka till posten på eftermiddagen och hämta ut mitt paket som jag väntat på i några dagar nu. Det är ju pappas presenter från oss tre ungar som ligger i det paketet! Då förstår ni att jag började bli lite smånervös...
Och i paketet låg även min efterlängtade bok Häxan från Portobello av Paulo Coelho.
Den ska jag ta itu med ASAP.
Vi tittade förresten färdigt på Scream 4 för en liten stund sedan. Jag har bara en sak att säga om den filmen: Spare me...

Katy Perry - Teenage Dream
Katy Perry - Last Friday Night
Katy Perry ft. 3OH!3 - Starstrukk
Katy Perry är så grym, älskar hennes låtar!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0