Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Every tear is part of a waterfall. Every teardrop is a waterfall

Den ultimata pluggmusiken!!! Eller att sätta på, på högsta volym när man kommit hem från en lång dag på jobbet eller skolan och medan man, när man äntligen kommit hem och har lite lugn och ro, förbereder ett varmt bubbelbad, lagar mat eller städar/organiserar garderoben.
Det är nämligen så jag har döpt spellistan med dessa låtar (+ många andra covers av Boyce Avenue som tyvärr inte får plats i det här inlägget): Cook, organize & take a bath
Min absoluta favorit är utan tvekan nr. 1 här under :)
Och jag måste även erkänna att alla dessa nästan är bättre än orginalen!
Den första covern jag hörde med den här gruppen var Teenage Dream. Inne på ZARA i centrum av Ljubljana, nu i maj och att säga att jag blev tagen på sängen samt mäkta impad skulle vara en understatement!
Grenade - Boyce Aveue
Teenage Dream - Boyce Avenue
Rolling in the Deep - Boyce Avenue
Perfect - Boyce Avenue

Don´t Stop Believin´- Boyce Avenue
Förresten, min pappa fyller år idag. En stor grattiskram till dig, Daddy-O :)

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0