Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Talk to me like I´m yours

Min andra ledig dag, one more to go :) Imorgon fyller min bror år så mamma och jag har planerat lite idag ang. maten, tårtan osv. I år satsar vi på cheesecakes till varje födelsedag :)
En äkta cheesecake slår allt!

Det har varit riktigt kallt idag. Oh, vad jag längtar till september då jag "får" åka tillbaka till värmen! Än så länge är jag inte riktigt redo för höst...

Till lunch idag gjorde jag lite grillade grekland-inspirerade mackor.
Fullkornbröd med isbergssallad, svarta oliver samt fetaost. Är att rekommendera ;)

För övrigt så har det inte hänt så mycket idag. Håller på att läsa Paulo Coelhos roman Segraren står ensam.
Väldigt bra! Och har lyssnat på Dylan Singh och hans You´ve been on my mind. Ännu bättre!
Jag vet, jag vet, jag hittar nya låtar varje dag och för varje dag påstår jag att "det är den absolut bästa låten". Bara jag yttrar dessa ord står en annan låt om hörnet och väntar på mig.
Men jag måste faktiskt erkänna att You´ve been on my mind är min absoluta favorit!
Det här är my kind of music. Till 100 %!

Förresten, mitt nya körkort ser ni på en utav bilderna. Äntligen säger jag bara!
Körkort för mig betyder frihet! Jag älskar att köra bil och känslan av att sitta bakom ratten, alldeles själv i bilen, med favorit musiken ur högtalarna och susa fram på en trafiktom väg längs havet är obeskrivlig!
Meditation, lyckorus efter lyckorus, frihet...

 

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0