Web Toolbar by Wibiya rosyred -

There is a fire starting in my heart



Jaha, sommaren var kort i år!
Sommaren är kort, det mesta regnar bort... Tomas Ledin har verkligen förstått livet.
Igår kväll när jag gick ut med Viggo var det hela 13 grader ute. Perfekt alltså! Riktiga höst temperaturer är vi alla glada för såhär i mitten av juli!
Det har regnat i ett par dagarn nu, i går non-stop.
Solbrännan som jag lyckades få i juni är nu näst intill borta.
För att det är sommar och det känns lite löjligt att ta på sig en polotröja eller en ordentlig jacka har jag nu ordnat en rinnande näsa, irriterande ögon samt en härlig smärta i halsen...
Men nu ska vi inte deppa här inte, ska jobba från 16.00 till 20.30 idag och det kan man ju se fram emot, eller det kanske inte är normalt?
Under tiden ska jag lyssna på dessa två härliga låt. Har inte Adele bästa rösten ever??
Adele - Rolling in the Deep
Stateless - Bloodstream
Som ni kanske vet håller jag på att läsa Paulo Coelhos böcker nu. Måste säga att han börjar bli en av mina favortiförfattare! Klickde hem hans "Häxan från Portobello" igår. Nu är det bara att vänta på att den trillar ner i brevlådan :) Har förresten hört att det är en av Coelhos sämsta böcker och att den har starka influenser från en annan av hans böcker - den välkända Alkemisten.
"Detta är ingen stor läsupplevelse, men ett behagligt sätt att fördriva tiden på" var det någon som skrev, så nu blir jag verkligen nyfiken på hur jag kommer att uppleva boken.

Lovely words
Postat av: Loreta

Cudovite slike, Viki! Kot vedno...

2011-07-15 @ 16:11:34

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0