Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Why do we say things we can´t take back? Why do we miss what we never had?


Kvällens jobbpass igår gick hur bra som helst, allt flöt på bra och vid  20.30 var vi klara med allting. När jag tittade ut genom fönstret vid 20.00 var himlen svart, det blåste storm och regnade så in i sjutton. Mysigt faktiskt! :) Jobbade med riktigt härlig jobbarkompisar också och det gör så mycket, då spelar det faktiskt ingen roll om man har mycket att göra eller om arbetsuppgifterna är för krävande!
Hela helgen är jag ledig :) Idag har det varit jättefint väder, känns ganska skönt och nu är hoppet på en varm och solig sommar åter tillbaka.
Har befunnit mig hemma idag. Mamma och min syster jobbar, pappa håller på att fixa ute i trädgården och bilen, min bror är någonstans i huset, Viggo sover och snarkar i sin korg i köket.
En härlig och lugn lördag med andra ord.
Ska hämta mamma på jobbet med bilen vid 20.00, funderar på att åka lite tidigare och köra bort till skogsvägarna vid Kroksjön med de här två låtarna ur högtalarna:
Leona Lewis ft. OneRepublic - Lost Then Found
Charice ft. lyaz - Pyramid
Men nu ska jag ut i trädgården och andas in lite frisk luft, Gudarna ska veta att jag behöver det! Jag har haft hjärnan på helspänn hela dagen; skriva, läsa, fotografera, läsa noter, diskutera, titta på TV, lyssna på musik etc.
Some peace and quiet and a lot of fresh air!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0