Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It doesn´t really matter who you say you are


Min bror fyllde år igår och det firades hemma med bara de närmaste familjemedlemmarna.
Mamma gjorde den godaste cheesecaken jag ätit, med mörk och vit choklad. Till middag blev den massor med stekt lax, färskpotatis och jag gjorde min nya specialité: grönsaksfylld paprika. Pretty simple to do actually.
Gröp ur paprikahalvorna och fyll dem med coctail-tomater, färska champinjoner och zucchini som du först stekt i olivolja. Toppa med smulad fetaost, in i ugnen i 15 minuter.

Idag har jag jobbat från 8.00 till 12.00. Lagom lång dag måste jag säga. Får ta och njuta av mina lediga dagar / korta arbetspass för om lite mer än en vecka börjar "helvetes-veckorna". 
Den här sommaren började med en mjukstart på jobbet, annars så är "regeln" att man jobbar ihjäl sig de tre första veckorna på sommaren och sedan lugnar det ner sig lite för varje vecka som går.
Hur som helst, imorgon jobbar jag min sista dag för veckan, mellan 16.00 och 21.00.
Jag vet, en fredagskväll!
Vill ni veta en sak som är ännu värre?? Jag har de kommande sju veckorna inte ledigt en enda fredagskväll...

Lovely words
Postat av: Polonca

That cheese cake looks yummy :) could i get the recipe? :))

2011-07-07 @ 18:18:23

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0