Web Toolbar by Wibiya rosyred -

You´ve been on my mind, don´t want to waste anymore time

Jag skulle kunna ge vad som helst för att befinna mig i Slovenien just nu, i Portoroz nere vid kusten närmare bestämt!
Igår jobbade jag från 16.30 till 20.30 och när jag kom hem var jag nära på att packa ihop allt igen och dra tillbaka till Slovenien... hade en dålig dag helt enkelt (måste erkänna att jag i Slovenien har mycket färre dåliga dagar än i Sverige), måste bero på vädret för nu de senaste dagarna har det varit för jävligt rent ut sagt!
Sommar kan vi ju bara drömma om här!
Och snart åker resten av familjen ner till värmen i Slovenien och stannar kvar gör jag och vår hund fram till september. Blir säkert en rolig erfarenhet... får tänka positivt så gott det går alltså.

Undrar hur det skulle kännas eller ännu roligare; hur mina föräldrar skulle reagera om jag hade, när de väl är på semester avbrutit mitt sommarjobb, sålt huset, packat ihop alla våra ägodelar och åkt ner med dem och hunden till Slovenien och konstaterat att nu banne mig "ska vi bo i Slovenien och leva lyckliga i alla våra dagar"... alla på varsitt håll i Slovenien vill säga ;)

Idag är jag ledig och ska ner till biblioteket en liten stund på eftermiddagen och sedan hämta mamma på jobbet.
Ni kan kalla mig "taxichauffören" ;)
Ha en bra dag!

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0