Web Toolbar by Wibiya rosyred -

I can, I will, I know I can

Oh, fy fasiken! Utan att överdriva kan jag säga att jag från och med nu aldrig tänker sätta så mycket som en tåspets i någon affär. I alla fall inte på en vecka!
Var med föräldrarna på en kort shoppingrunda som tog praktiskt taget hela dagen. Don´t get me wrong, det var otroligt roligt att shoppa med dem och både mamma och jag hittade en massa snygga kläder och vårjackor som följde med hem. Lite tekniska prylar hamnade också i shoppingkassarna och jag hittade en bok som jag ser så fram emot att få läsa. Dock har jag lovat mig själv att spara den till resan till Ljubljana, då det blir tillräckligt med dötid för ett helt år. En äkta chick-lit denna gången :)

På tal om dödtid, det tar ungefär en timme till köpcentret och en timme tillbaka och när vi kom hem hade jag en sprängade huvudvärk! Men nu efter lite mat i magen mår jag alla tiders och ska snart göra mamma sällskap i soffan inför veckans första avsnitt och säsongens sista vecka av Halv åtta hos mig! Noooo....Helge, come back!
Senare på kvällen ska vi äntligen se The King´s Speech. Har verkligen velat se den filmen hur länge som helst nu.

Förresten! Igår kväll började det snöa och snöa och snöa. Hela kvällen och hela natten höll det på. Allting var vitt idag på morgonen och när jag rastade Viggo rullade han runt i snön för allt han vär värd, kanske känner på sig att det var sista snön nu. Efter några timmar av solsken och plusgrader har snön helt och hållet försvunnit. Nu är jag verkligen sugen på vår och sommar!



Har också hunnit med att gå igenom lite olika länders bidrag till ESC 2011. Min klara favorit hittills är I can med Blue :) Klockrent! Jag känner på mig att nästa års ESC kommer att hållas i Storbritannien...
Fast å andra sidan kan man ju tänka så här:
Please, no more boy bands!! N'Sync, Backstreet Boys, Westlife and the other (un)forgettable ones were enough for one lifetime...right? ;)

Jag älskar Blue just för att it brings back such wonderful memories. Vart man än gick i Norwich spelades deras låtar, i affärer, matställen, pubar...samma sak i London och Aldershot. Och de var med i varenda tidning! Blue och Atomic Kitten, senare även Girls Aloud.
Härliga minnen som kommer tillbaka när man lyssnar på Blue :)
http://www.youtube.com/watch?v=koHo5-0DVlI

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0