Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Thank God the week is done, I feel lika a zombie coming back to life

Rubriken säger väl allt hoppas jag!
Till lunch lagade jag till något som uppskattas av alla och är verkligen lätt att göra. Dessutom tar det max en halvtimme att tillaga.
Koka nudlar och rör ner kryddor i vattnet. Fräs paprika, svamp och majskorn i olivolja i en stor stekpanna. När nudlarna är färdigkokta rör ner dem i stekpannan tillsammans med grönsakerna. Krydda med malen paprika, svartpeppar och soya. Droppa på några droppar (jag snålar inte eftersom jag tycker om citron- och limesmak) citronsaft. Servera med någon asiatisk soppa (finns att köpa i påse eller ta helt enkelt vattnet som nudlarna kokat i tillsammans med kryddpåsen man får i paketet/tillsätt valfria kryddor).
Svårare än så är det inte :)

För övrigt kan jag meddela att det idag har precis som igår snöat en hel del.

Årets första färska jordgubbar kommer att avnjutas nu på kvällen framför Let´s Dance :)
Hoppas alla ni också har en lyckad fredagskväll!


Bästa låten för en fredagskväll som denna! Usher är så cooooooool....
Tror jag ska döpa min nästa hund till Usher ;) Det eller Caesar. Vad passar bäst på en sådan liten krabat som han däruppe som slumrar så sött??

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0