Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Sure feels good to know you feel the same

Tänkte faktiskt blogga lite igår men sedan kom jag fram till att jag inte orkade! Hade en miljon smågrejer att göra och så var det strålande vackert väder och riktigt varmt ute, så efter frukosten satte jag mig ute på verandan med ännu en kopp te, en bra bok och givetvis Viggo vid mina fötter.

Senare på kvällen försökte jag desperat mata in "Mannen som kunde tala med hästar" i DVD-spelaren men de två ville helt enkelt inte samarbeta. Så det blev "På spaning med Bridget Jones".
Jag är inget stort fan av Bridget Jones och det kanske förklarar varför jag satt med mina lönebesked från 2010 och fixade med dem för att kunna deklarera senare i vår samtidigt som filmen gick.

Pappa som hade varit ute någonstans kom hem senare på kvällen och grillade hamburgare till oss. Gott!

Earth Hour, 20.30! Vi släckte ner hela huset, gjorde ni det också??


De här snäckorna letade jag fram för ganska många år sedan bland en massa småsten på stranden i Fiesa, Slovenien. I vår/sommar ska jag samla på mig ännu fler och göra något kul med dem...har än så länge ingen anning! Kanske ha dem i den vackra kristallskålen jag fick av mormor :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0