Web Toolbar by Wibiya rosyred -

You make me wanna surrender my soul

Några av gårdagens köp. Blev mycket mer än detta men valde bara mina fyra favoriter från igår.
Och på tal om att inte sätta foten innanför en affär i minst en vecka...det höll i 16 timmar!
Köpte en massa gulliga påskhönor och påsktuppar, fjädrar och påskägg idag som ska med ner till Ljubljana. Självfallet finns det hur mycket påskpynt som helst nere i Slovenien också, tillräckligt för att man bestämmer sig för daglig ljusterapi! Jag blir alldeles snurrig av alla olika starka färger, när jag kommer ut ur affären är det som om jag just fått en rak-höger i ansiktet!
Men jag tvivlar på att Ljubljana har min favorithöna och matchande tupp som jag fick syn på redan i förra veckan men slog till först idag! :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0