Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Things you love to remember

Det är ju störtlöjligt hur brutalt tråkig min blogg är!
För att inte tala om hur brutalt ont det gör i min nacke! Det är inte roligt, hur mycket än folk runtomkring mig tycker det är komiskt att jag direkt efter att ha varit sjuk och käkat värktabletter nu skaffat mig en nackspärr och ännu en anledning till att äta värktabletter som godis.
Föreslog att mamma skulle göra lite thai-massage på mig, ni vet där de kör någon sorts riverdance på ryggen och drar i armarna så mycket att man inte kan känna dem i flera år efter. Fast å andra sidan tror inte det skulle hjälpa mig så mycket, skulle snarare få en motsatt effekt.

Så ni har säkert räknat ut själva att min lilla utflykt till jobbet och sen till biblioteket icke blev av! Får göra allt hemifrån istället. Hörde av mig till chefen och meddelade henne att jag kan jobba i ett par veckor i sommar, nu får vi se hur det blir med det :) Fingers crossed!

Jag ber så mycket om ursäkt att det har varit en hel del klagomål från min sida den senaste tiden men det är fanimej inte roligt att gå runt och ha ont ÖVERALLT!
Jag är hundra procent säkert att det beror på vädret. Och ingenting annat. NU är jag redo för våren och sommaren!




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0