Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Coca Cola

Sorry, internet fungerar inte...yet again! Har ganska manga inlagg och fotografier pa standby sa hold on! Fredag idag, ar pa universitetet och ska plugga en liten stund innan jag ska mota upp min syster. Vi ska ta bussen till utkanten av stan for att handla i en italiensk affar infor helgen. Moviekvall med tacos/nachos ikvall.

Under nagra veckor nu har Ljubljana invaderats utav Coca Cola. Vart du an gar star det stand med ungdomar i coca cola klader fran topp till ta som bokstavligt talat tvingar pa dig en coca cola burk. Och nu nar jag tog bussen genom centrum sag jag en engelsk dubbeldackare tackt av coca cola tryck pa varenda centimeter! Tydligen kan man nar man ser den har bussen (som kan befinna sig precis vart som helst i Ljubljana) stega in i den och be om en coca cola!
Kan inget annat an saga att jag blev smatt chockad nar jag sag en engelsk dubbeldackare i Ljubljana. Vad blir det harnast? Roda telefonkioskar fyllda med coca cola. Och eftersom det ar sa forbannat varmt nu sa att man knappt kan andas sa tar man mer an garna emot denna dryck.
Mina tander kommer att tacka mig for detta en vacker dag.
Far val anmala coca cola nar mina tander val borjat ruttna...

Och pa tal om Coca Cola. Det sags ju att den ska vara bra for magen, dvs nar man mar lite illa. Jag har nu hela veckan dragit pa en jattejobbig forkylning som inte tillater mig att sova, ata, andas, vistas utan solglasogon i dagsljus (aven om det ar mulet och gratt) etc etc. Och som cherry on the top sa har jag jatteont i hogra orat.
Igar at jag ingenting. Det enda som verkade fungera var Coca Cola. Provade med vatten...men fick nastan upp allting igen, provade med mineralvatten och det var annu varre! Oh, man!
Trots denna forkylning sa har jag sprungit fran ena sidan av stan till den andra ett x-antal ganger, varit pa universitetet och pa svenska lektionerna, varit pa en basketmatch, pa bio (underbar luft for mina trotta lungor i biosalongen sager jag bara, nos konstant genom hela filmen) och varit pa ett houseparty!
Ne ne, har ska vi inte vila!
Och det underbara ar nu att alla tre, aven min bror och syster ar forkylda (Daniel var den forste av oss tre sa vi skyller pa honom) sa vi har nog fler bakterier i lagenheten an ett helt bakterie-labratorium.
Wonderful!




Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0