Web Toolbar by Wibiya rosyred -

It´s like drops of pain hit the ground

God morgon på er, eller det kanske är god förmiddag vid det här laget! Idag tänkte jag faktiskt spendera dagen inomhus i lägenheten i Ljubljana, trots det fina vädret. Eller nja, det kanske blir en snabb promenad till stadsparken med kameran i högsta hugg lite senare på eftermiddagen.

Jag har ganska många fotografier på standby...men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Publicera dem på bloggen, föstora upp dem och ha dem i en portfolio, ladda upp dem på min hemsida hos företaget i London som jag har portfolio hos, rama in de svart-vita fotografierna och ha dem i Ljubljana, Portoroz eller Sverige eller skicka in dem till tävlingen jag fick besked om igår att jag får delta i. Vilka problem alltså!
Jag går mig själv på nerverna när jag klagar på sådana här ytliga saker.
Skärpning den här helgen!


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0