Web Toolbar by Wibiya rosyred -

No one else can talk to my heart like you

En timmes lektion i svenska på universitetet på morgonen. Och direkt efter, efter att ha sprungit igenom, jag tror precis alla korridorer (fråga inte!) mötte jag upp min syster och vi gick och tog en pizzaslice och satte oss vid stadsfloden.
Helt ljuvligt väder idag och riktigt, riktigt varmt!
Efter ett x-antal besök i affärerna mitt i centrum åkte vi därefter och plöjde även igenom de flesta affärer i CityPark. När vi var inne på Pull&Bear blev jag så törstig att jag såg dubbelt. Inne på ZARA provade min syster alla svarta jeans de hade och fick hjälp av sin kompis som jobbar där och som sprang fram och tillbaka mellan provrummet och affären som en annan maraton-löpare (allt för att min syster skulle hitta sina "drömjeans"). Uh, det var påfrestande, speciellt att titta på henne medan hon tog på sig det ena paret efter det andra...och klaga hela tiden.
I alla fall, inne på ZARA blev törsten outhärdig så vi begav oss mot den skottska puben alldeles i närheten för lite lemonad. Heaven sent!
Shoppingen fortsatte efter det.




Men nu är vi äntligen hemma efter en väldigt lång dag. Vi, min syster och jag står just nu i köket, tillagar pasta med gräddig champinjonsås och sjunger med till Blues och Atomic Kittens låtar som två klockrena...uhm...försöker hitta det perfekta ordet...två klockrena fjortisar!
Så fort maten är färdig ska vi titta på en skräckis.
Vi hörs igen imorgon.


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0