Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Only the strong will survive

Halla dar, internet fungerar inte i lagenheten igen (de har sma avbrotten gar mig verkligen pa nerverna nu!).
I alla fall, min syster och jag akte hem till Petra igar eftermiddag for en movienight :) Vi dackade redan vid 02.00 efter att ha kollat pa (och klagat, fnyst och hanskrattat at) hela forsta semifinalen i Eurovision Song Contest och nagra avsnitt av Workaholics.
Nu har vi precis atit frukost, Petras pappa gor varldens godaste salami och hennes mamma de godaste "kremšnit" (en slovensk graddbakelse) jag atit i hela mitt liv!
Min syster har redan akt hem eftersom hennes forsta forelasning borjar vid 12.00, medan Petra och jag har tagit ledigt idag fran allt vad plugg och jobb heter och ska istallet spendera dagen med shopping pa CityPark.
I kvall ska jag dock ga igenom nagra ovningar for svenskan imorgon eftersom jag ska vikariera igen :)
Later som en helt okej dag idag, eller?


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0