Web Toolbar by Wibiya rosyred -

Can´t read my pokerface

Hello there! Hope you´re all having a splendid weekend! I sure have:)
Båda mina syskon är nu i Amsterdam vilket betyder att jag totalt har 13 timmar ensam i lägenheten, varav 7 timmar redan är förbrukade.
Jag har inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt.
Ni kanske har märkt att det blivit lite förändringar på bloggen, lite ny design, lite fräschare helt enkelt :) Tröttnade ganska rejält på den gamla, får väl se hur länge den här nya håller :)

För någon timme sedan satt jag och chattade via skype med min kusin Katja som pluggar i England och hade så mycket att berätta för henne att mina händer nästan ramlade av av allt skrivande. Sedan försökte vi ringa och prata med varandra istället trots den dåliga mottagningen. Satt och pratade en lång stund. Jag har inte sett henne sedan september förra året då hon var i Portoroz och eftersom vi båda varit upptagna med studier, jobb och andra saker så är det först nu vi hade ett ordentligt tjejsnack som heter duga :)
Vi lovade att vi skulle hålla kontakten igen och ringa varandra minst en gång i veckan och pladdra på om allt och inget!
Jag hoppas verkligen vi hinner ses något i sommar!

Sedan pratade jag lite med mamma i Sverige via skype också och allt är som det ska däruppe i norr. Det blommar visst för fullt därborta :)

Just nu har jag gjort popcorn och jag lyckades med konsstycket att bränna vartenda popcorn-helvete i micron. Och då menar jag varenda en!

Min syster kommer som sagt hem i natt and I know for a fact att hon kommer att försöka skrämma mig (så som jag gjorde när jag kom hem från Sverige, nämligen att helt tyst låsa upp ytterdörren och ställa mig vid hennes säng så att hon nästan välte omkull hela sängen när hon ramlade ur den)...men jag kommer att vara beredd. Var så säkra!
Så fort jag hör nycklarna i låste kommer jag släcka ner allting och ställa mig vid dörren och när hon öppnar....ZOMBIE-TIME!!!
Det kommer att vara en lång natt inatt...



Looks lite daddy´s little girl isn´t suger and spice and everything nice after all...

Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0