Web Toolbar by Wibiya rosyred -

But I tell you straight from my heart

Sitter här hemma med världens goaste musik, alla mina Atomic Kittens CDs från när jag var tonåring,  och förbereder lite övningar till grupp IIIs svenska på fredag. Ute skiner solen, det är en helt underbar dag idag :)

Atomic Kitten var en stor del av mitt tonårsliv eftersom det var den gruppen tillsammans med Westlife, Boyzone, Hanson, Phil Collins, U2 och Michael Jackson som dominerade min skivsamling och kanske den gruppen jag lyssnade mest på när vi var i London, Aldershot och Kent med familjen.

Därför blir jag alltid sentimental när jag lyssnar på Atomic Kitten. Även om gruppen för längesedan fallit isär så är deras musik fortfarande en av mina absoluta favoriter. Deras låttexter går rakt in i hjärtat och förklara på ett vackert sätt vad vi tjejer tycker, tänker och känner när det kommer till kärlek, vänner, familj, minnen och att helt enkelt ha roligt!

You Are
Love Doesn´t have to Hurt
Last Goodbye

Nähä, dags att bli lite produktiv igen :)


Lovely words

Some lovely words:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0